دسترسی سریع

2

3

4_2

10_1

8

7

1_1

5_1

9

تاریخ های مهم همایش
تاریخ برگزاری همایش »
1397/03/20
مهلت ارسال مقالات »
1398/03/19
مهلت ثبت خدمات »
1397/03/19
مهلت پرداخت هزینه ها »
1397/03/19
پوستر همایش
Poster
دبیرخانه همایش

 

 

دبیرخانه رسمی دومین کنفرانس بین المللی

مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار


 

نشانی دبیرخانه :

خراسان رضوی؛ مشهد مقدس؛ بولوار امام خمینی (ره)؛

امام خمینی 74؛ پلاک 64؛ طبقه همکف

 

 

تلفن دبیرخانه :

05138211905

(ساعات پاسخگویی : همه روزه از ساعت 16 الی 21)

  

تلفن همراه دبیرخانه :

09354676004

(برای تماس اضطراری، پیامک و تلگرام)

  

ایمیل دبیرخانه : 

 info@mgtconf.ir

 

 

 

حامیان رسانه ای

 

 

favicon

سیویلیکا

(انتشارات بوم سازه)

 

 

 

5b303edbebe5046f05053829d09f56efd

کنفرانس الرت

(پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی ایران)

 

 

 

2ce1725ce2aee7d20e5d95aa4a0e186f4

دارکوب

(اطلاع رسانی رویدادهای ایران و جهان)

 

 

 

07c3c1b69357b7b15f357e30cb8740cfr

انجمن علمی مدیریت دانش ایران

 

 

اخبار سایت
اطلاعیه پایانی

اطلاعیه پایانی

پژوهشگر گرامی با توجه به ارسال تمامی گواهی ها به آدرس مندرج در پنل کاربری همه نویسندگان مسئول مقالات و گذشت 5 روز از ارسال مدارک، چنانچه بسته پستی شما به دستتان نرسیده است حداکثر تا تاریخ سه شنبه 5 تیر ماه 1397 فرصت دارید مراتب را به دبیرخانه همایش اطلاع دهید و شماره پیگیری پستی بیست رقمی  خود را دریافت نمائید. (ساعت کاری دبیرخانه فقط 16-21 میباشد.)


ضمنا پیرو تفاهم نامه این کنفرانس با سیویلیکا (مرجع کنفرانسهای معتبر کشور) مجموعه مقالات پذیرش شده در همایش به این مرکز ارسال گردید.با توجه به حجم زیاد همایش های در حال برگزاری در کشور ممکن است نمایه سازی مقالات شما بین 2 تا 6 ماه به طول بینجامد لذا پس از مدت فوق در صورت نیاز جهت هرگونه پیگیری با به خاطر داشتن نام دقیق این همایش و تاریخ برگزاری آن (روی سی دی و مدرک اصلی درج شده است) می توانید مراتب را از طریق شماره تلفن های سیویلیکا پیگیری نمائید.
۸۸۰۰۸۰۴۴ ، ۸۸۳۳۵۴۵۰ ، ۸۸۳۳۵۴۵۱ ، ۸۸۳۳۵۴۵۲  (پیش شماره 021)

توجه فرمائید که با توجه به پایان همایش و تعطیلی دبیرخانه تا قبل از دوره بعدی همایش امکان پاسخگویی به تماس هایی که پس از تاریخ 05 تیرماه 1397  برای هرگونه خدمات با دبیرخانه یا عوامل اجرائی گرفته شود میسر نمی باشد و هیچگونه مسئولیتی پس از تاریخ فوق متوجه دبیرخانه همایش نخواهد بود.

 


با نهایت سپاس و احترام
دبیرخانه رسمی دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار

1397/04/04 اطلاعات بیشتر ...

دریافت گواهی ها

ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شما پژوهشگران ارجمند تا دریافت بسته های پستی و آرزوی موفقیت برای  تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی 2018 به اطلاع شما میرسانیم چنانچه گواهی پذیرش مقالات خود را تا پایان روز دوشنبه 28 خردادماه  دریافت نکرده اید ،صرفا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 29 و 30 خردادماه از طریق تماس با دبیرخانه کنفرانس شماره بیست رقمی رهگیری پستی خود را دریافت و از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی وضعیت مرسوله خود را پیگیری نمائید.
تلفن تماس دبیرخانه : 38211905-051 و تلفن همراه : 09354676004

سامانه رهگیری مرسولات پستی


ضمنا پژوهشگران محترم زیر به علت انتخاب نکردن تیک مقاله پذیرفته شده در قسمت ثبت خدمات در سامانه کاربری شان ،مشکل آنها رفع و بسته پستی آنها امروز دوشنبه 28 خردادماه تحویل اداره محترم پست گردید و حداکثر تا پنجشنبه 31 خرداد مرسوله خود را دریافت خواهند کرد:


جناب آقای مصطفی مراحل

جناب آقای وحید فرهنگیان

جناب آقای محسن حیدرزاده

جناب آقای مراد خوب

جناب آقای سید احمد میرجعفری اردکانی

جناب آقای مرتضی خندابی

جناب آقای مهران قاسمی

جناب آقای فرهنگ صالحی ساعی

جناب آقای سید امیر حمزه میرخشتی

 

 

1397/03/28 اطلاعات بیشتر ...

پژوهشگران محترمی که در روز برگزاری کنفرانس مقاله آنها منتخب تشخیص داده شده و به آنان ابلاغ شد، حداکثر تا پایان 1 تیرماه فرصت دارند برگردان انگلیسی مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند و جهت ارسال و پیگیری موضوع با دبیرخانه کنفرانس تماس بگیرند.

1397/03/28 اطلاعات بیشتر ...

بر اساس تفاهم نامه منعقد شده  بین پایگاه علمی سیویلیکا (مرجع کنفرانس های معتبر کشور) و دبیرخانه این کنفرانس؛ فایل کامل تمامی مقالات پذیرفته شده برای پایگاه علمی سیویلیکا ارسال خواهد شد.
گزارش ارسال مقالات به سیویلیکا به زودی منتشر میشود.
همچنان پیگیر خبرها از طریق وب سایت کنفرانس باشید.

1397/03/26 اطلاعات بیشتر ...

ارسال اصل  گواهی مقالات برای نویسندگان مسئول (ارسال شد.)

 

به استحضار کلیه نویسندگان محترمی که به هر دلیل امکان حضور در همایش را نداشتند و یا فرایند ثبت نام خود را به صورت غیر حضوری تکمیل نموده اند میرساند،طبق اعلان قبلی امروز پنجشنبه 24 خرداد ماه 1397؛ کلیه مدارک و گواهی مقالات شما عزیزان تحویل شرکت محترم پست شده و به آدرس نویسندگان مسئول ارسال شد.

 

لازم به توضیح است با توجه به روزهای تعطیل پیش رو (روزهای جمعه و شنبه) روز یکشنبه 27 خرداد منتظر بسته های پستی خود باشید.
در صورتیکه مرسوله خود را تا پایان روز دوشنبه 28 خرداد دریافت نکردید جهت دریافت کد رهگیری بیست رقمی پستی خود صرفا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 29و 30 خرداد با دبیرخانه همایش تماس بگیرید.


با نهایت احترام
دبیرخانه دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار

1397/03/24 اطلاعات بیشتر ...

اطلاعیه ارسال مدارک برای سایر شرکت کنندگان

طبق اعلان قبلی تمامی نویسندگانی که نتوانستند در همایش حضور یابند یا بصورت غیرحضوری ثبت نام داشته اند،مدارک آنان به همراه یک نسخه سی دی از مقالات منتخب همایش حداکثر پس از 3 روز کاری از تاریخ پایان همایش (تا پایان وقت اداری پنجشنبه 1397/03/24) از طریق پست پیشتاز برای آنان ارسال خواهد شد. گزارش ارسال مدارک متعاقبا از طریق وبسایت اطلاع رسانی می شود لذا با نهایت سپاس از صبر و شکیبایی شما پژوهشگران ارجمند خواهشمندیم تا پس از تاریخ ذکر شده از تماس های غیر ضروری با دبیرخانه همایش و عوامل اجرایی آن پرهیز نمائید.

1397/03/21 اطلاعات بیشتر ...

پس از برگزاری موفق نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار در سال 1396 که حاصل آن پذیرش و انتشار خیل عظیمی از مقالات مرتبط در حوزه مدیریت ، اقتصاد و حسابداری با رویکرد توسعه پایدار بود، برآن شدیم تا با حرکتی جهادی و با توسل به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در حوزه پژوهش که میفرمایند : اگر ژرف یابی و پژوهش نباشد; نتیجه اش یک جا ایستادن، در جا زدن و با دنیای پیرامون خود به تدریج بیگانه تر شدن است; دومین دوره این کنفرانس را با همکاری و حمایت دانشگاهها و نهادهای علمی معتبر را با استعانت از خداوند متعال آغاز نمودیم. در این دوره از همایش، مقالات مرتبط با مشکلات و معضلات کنونی کشور بیشتر مد نظر بود که با اراده شما پژوهشگران ارجمند تعداد مقالات زیادی به دبیرخانه همایش واصل شد و سپس به همت کمیته داوران ارزشیابی مقالات به سرعت و به درستی انجام پذیرفت.دومین دوره این همایش در روز یکشنبه 20 خرداد ماه 1397 در مشهد مقدس با حضور برخی مسئولین و اعضای تعاونی دانش بنیان کمر آوش ، تعدادی از پژوهشگران و جمعی از اساتید رشته های مرتبط با محورهای اصلی همایش برگزار گردید و تعدادی از پژوهشگران ارجمند در پنل های ویژه و از قبل تعیین شده مقالات خود را ارائه نمودند.همچنین مراتب سپاس و قدردانی شورای سیاستگذاری را از پژوهشگرانی که مقالات خود را از راه های دور و نزدیک برای دبیرخانه همایش ارسال کردند میرسانیم. ضمن تشکر از کلیه پژوهشگران ، داوران ،اساتید ،رسانه هایی که پوشش خبری کنفرانس را از روز اول تا روز همایش برعهده داشتند و تلاشگران این عرصه که ما را در این رویداد بزرگ بین المللی حمایت کردند، امید است این همکاری همچنان پایداربماند.

با نهایت احترام و سپاس
دبیر اجرائی همایش

1397/03/21 اطلاعات بیشتر ...

با توجه به برگزاری همایش امروز یکشنبه مورخه 20 خرداد، اخبار تکمیلی پس از ساعت 12 روز دوشنبه 21 خردادماه بر روی سایت همایش قرار خواهد گرفت.
(دبیرخانه همایش)

1397/03/20 اطلاعات بیشتر ...

آخرین مهلت ها

 

پژوهشگران عزیز، شما میتوانید مقالات خود را تا ساعت 24 روز شنبه 19 خردادماه از طریق وبسایت همایش ارسال کنید.

همچنین پژوهشگرانی که مقالات آنان پذیرفته شده است می بایست هزینه ثبت نام خود را تا ساعت 24 روز شنبه 19 خردادماه واریز کرده و ثبت نام خود را قطعی نمایند.

بدیهی ست در صورت عدم پرداخت در موعد مقرر، مقاله شما از فهرست نهایی مقالات همایش خارج خواهد شد و دبیرخانه در این مورد مسئولیتی نخواهد داشت.

 

آخرین مهلت ارسال مقالات: ساعت 24 روز شنبه 19 خردادماه

 

آخرین مهلت ثبت نام نهایی: ساعت 24 روز شنبه 19 خردادماه 

 

برگزاری همایش: روز یکشنبه 20 خردادماه بمدت یکروز 

 

*با توجه به سوالات مکرر پژوهشگران محترم از دبیرخانه همایش ; همانند دوره قبل مدرک اصلی پذیرش مقالات بعلاوه یک نسخه مجموعه مقالات منتخب همایش، برای شرکت کنندگان حاضر در محل برگزاری در زمان خروج به آنان تحویل (به شخص نویسنده مسئول در قبال دریافت کارت حضور تحویل میگردد) و اصل مدارک بعلاوه یک نسخه مجموعه مقالات منتخب برای شرکت کنندگانی که به هر دلیل موفق به حضور در همایش نشده اند و شرکت کنندگانی که به صورت غیر حضوری فرایند ثبت نام خود را تکمیل نموده اند طی 3 الی 4 روز کاری از طریق پست پیشتاز به نشانی مندرج در پنل کاربری نویسندگان مسئول ارسال خواهد شد.

*همچنین بر اساس مصوبه روز 3 خردادماه کمیته اجرائی کسانی که به صورت حضوری ثبت نام کرده و به هر دلیلی موفق به حضور در همایش نشوند و یا از حضور در همایش انصراف دهند مابه تفاوت مبلغ ثبت نام خود را طی 3 الی 4 روز پس از پایان برگزاری همایش دریافت خواهند کرد. در این خصوص پژوهشگران محترمی که شامل حال آنها می شود میتوانند مراتب را با استفاده از تماس با دبیرخانه (1 روز پس از برگزاری همایش) پیگیری نمایند.

 

1397/03/18 اطلاعات بیشتر ...

 

آخرین جلسه شورای سیاست گذاری همایش در روز پنجشنبه 17 خردادماه با حضور 23 نفر از اعضای کمیته علمی، کمیته داوران و تیم اجرایی برگزار شد؛ در این جلسه برنامه زمانبدی همایش و آخرین هماهنگی ها جهت هرچه بهتر برگزارشدن همایش بررسی شد.

پس از برگزاری اولین دوره این همایش در دیماه سال 96، دومین دوره این همایش در روز یکشنبه 20 خرداد ماه سال جاری و با حضور اساتید و صاحب نظران برجسته علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد.

 

 

 

امیداست بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای تعالی و گسترش علوم در کشور عزیزمان ایران برداریم

 

 

 

1397/03/18 اطلاعات بیشتر ...

انتشار مقالات همایش در پایگاه علمی سیویلیکا

 

به اطلاع پژوهشگران محترم میرساند؛ بر اساس تفاهم نامه منعقد شده  بین پایگاه علمی سیویلیکا (انتشارات بوم سازه) و دبیرخانه این همایش؛ فایل کامل تمامی مقالات پذیرفته شده در این همایش پس از برگزاری همایش برای پایگاه علمی سیویلیکا ارسال خواهد شد و مقالات شما در سایت و پایگاه علمی سیویلیکا منتشر خواهد شد.

 

لازم به توضیح است این شرایط شامل کسانی میشود که فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کرده باشند.

 

1397/03/16 اطلاعات بیشتر ...

 

بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری همایش در جلسه روز شنبه مورخ 12 خردادماه و درخواست های مکرر شما پژوهشگران عزیز و همچنین همزمان شدن زمان برگزاری همایش با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شب های قدر، مقرر شد تا

 

 

همایش در روز یکشنبه 20 خردادماه 1397  برگزار گردد.

 

 

همچنین آخرین مهلت ثبت نام و ارسال مقاله نیز تا روز شنبه 19 خردادماه 1397 تمدید گردید.

 

نکات ویژه شرکت کنندگان حضوری :
*زمان و مکان دقیق برگزاری همایش برای مهمانان حضوری از طریق پیامک و ایمیل برای ایشان ارسال شده است.در صورتیکه نقشه دسترسی به مکان برای شما ارسال نشده است از صحت ایمیل مندرج در پنل کاربری خود اطمینان حاصل فرمائید.
*در صورتیکه اطلاعات مکان و سالن و شماره رزور صندلی برای شما ارسال نشده است لطفا از صحت تلفن همراه ثبت شده در پنل کاربری خود اطمینان حاصل فرمائید.
*در صورت هرگونه نقص اطلاعات حداکثر تا ساعت 24 روز 18 خردادماه اصلاحات خود را انجام دهید.

 

1397/03/13 اطلاعات بیشتر ...

 

به اطلاع میرساند؛ با توجه به استقبال بی نظیر شما پژوهشگران عزیز و محدودیت در ظرفیت سالن برگزاری همایش، از این تاریخ دیگر امکان ثبت نام حضوری وجود ندارد.

پژوهشگران عزیز در صورت تمایل می توانند از این پس فرآیند ثبت نام خود را بصورت غیرحضوری تکمیل نمایند. لازم به توضیح است که تفاوتی بین گواهی ثبت نام کنندگان حضوری یا غیرحضوری وجود ندارد.

 

1397/03/12 اطلاعات بیشتر ...

به استحضار میرساند پیرو درخواست های مکرر و جهت رفاه حال شما پژوهشگران محترم، نتیجه داوری مقالات دریافت شده توسط دبیرخانه در مدت یک روز مشخص خواهد شد. 

لذا شما برای دریافت نتیجه داوری مقاله خود می توانید به پنل کاربری در سایت همایش یا ایمیل خود مراجعه کنید.

1397/03/11 اطلاعات بیشتر ...

 

mgtconf.ir (1)

 

شورای سیاست گذاری همایش در جلسه روز شنبه پنجم خردادماه؛ ضمن تشکر از شما پژوهشگران ارجمند به خاطر استقبال از همایش و ارسال مقالات ارزشمند که از نظر کیفی در سطح بسیار بالایی قرار دارد، تلاش شما را در جهت گسترش علوم انسانی که به فرموده رهبر معظم انقلاب بایستی در بالاترین سطوح قرارگیرد، را قدر دانسته و مراتب سپاس خود را بجای می آورد.

بر همین اساس و در راستای سیاست های تشویقی گشترش علوم انسانی و طبق مصوبه شورای سیاست گذاری همایش، پژوهشگران محترمی که سال گذشته در نخستین دوره این همایش شرکت داشته اند و ما را در هر چه بهتر برگزارشدن این همایش بین المللی یاری کرده اند، امسال و در دومین دوره در پرداخت هزینه ها شامل 20% تخفیف نقدی خواهند شد.

 

امید است در مدت باقیمانده تا برگزاری همایش، شاهد دریافت مقالات ارزشمند شما پژوهشگران عزیز باشیم.

 

1397/03/06 اطلاعات بیشتر ...

در صورت لزوم به مشخص شدن زودتر نتیجه داوری مقاله خود؛ می توانید پس از ارسال مقاله، کد مقاله مربوط را از طریق پیامک برای شماره 09354676004 ارسال کنید و کلمه داوری زودهنگام را نیز در متن پیامک درج کنید.

بدیهی است نتیجه داوری زودهنگام در مدت 24 ساعت مشخص می شود و شما جهت اطلاع از وضعیت داوری میتوانید به پنل کاربری شخصی در سایت یا ایمیل خود مراجعه کنید و سپس نسبت به واریز وجه ثبت نام اقدام نمائید.

1397/03/05 اطلاعات بیشتر ...

الزام به اجرای نکات ذیل
 

پژوهشگران محترم حتما نکات ذیل را با دقت مطالعه و در صورت مغایرت اطلاعات، نسبت به رفع آن اقدام کنید:

 

 

1. از صحت اطلاعات شخصی هنگام ثبت نام اطمینان پیدا کنید؛ آدرس پستی، کد پستی، نام گیرنده و شماره تماس بصورت دقیق و خوانا درج گردد.

 

2. جهت ارسال مقاله؛ ابتدا می بایست فرمت مقاله را دانلود کرده و مقاله خود را بر اساس فرمت سایت، تنظیم و ارسال کنید. برای راهنمایی بیشتر می توانید به منو "راهنمای ثبت نام و ارسال مقالات" مراجعه کنید.

 

3. نتیجه داوری مقاله شما بین 3 تا 5 روز مشخص می شود. در صورت تقاضای داوری خارج از نوبت، درخواست خود را از طریق تلگرام برای دبیرخانه با شماره 09354676004  ارسال کنید.

 

4. پژوهشگران محترمی که مقاله ایشان مورد پذیرش نهایی قرار گرفته است، در صورت نیاز به گواهی موقت می توانند از پنل شخصی خود گواهی موقت را دریافت نمایند.

 

5. جهت تکمیل فرآیند ثبت نام، بایستی پس از پذیرش مقاله نسبت به صدور فاکتور و پرداخت وجه ثبت نام اقدام نمایید. لازم بذکر است امکان پرداخت الکترونیکی از سایت همایش وجود دارد. در صورت پرداخت از سایر روش ها، می بایست اطلاعات فیش پرداختی را در پنل خود ثبت کنید.

 

6. آدرس دقیق مکان برگزاری کنفرانس و شروع مراسم به صورت ایمیل و پیامک برای ثبت نام کنندگان حضوری ارسال خواهد شد.

 

7. پژوهشگران گرامی شما می توانید برای رفع ابهامات یا پاسخ سوالات خود به منو"سوالات متداول" مراجعه کنید.

1397/03/05 اطلاعات بیشتر ...

 

به اطلاع پژوهشگران میرساند با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری همایش لطفا در اسرع وقت نسبت تکمیل کردن مراحل ثبت نام و تسویه حساب اقدام نمایید تا در ترافیک روزهای پایانی دچار مشکل نشوید.

 

 

1397/03/02 اطلاعات بیشتر ...

بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری همایش، مقالات کنفرانس که توسط تیم داوری و کمیته علمی انتخاب می شوند؛ به چهار صورت سخنرانی، پوستر، چاپ در مجموعه مقالات و چاپ چکیده ارائه خواهند شد. تمامی مقالات پذیرفته شده توسط دبیرخانه در کتابچه الکترونیکی مجموعه مقالات منتشر خواهند شد.

 

لازم به توضیح است در هریک از موضوعات و محورهای همایش سه مقاله بصورت سخنرانی، پذیرش خواهد شد و از این بین یک مقاله با عنوان مقاله "موثر و برتر" ضمن معرفی و چاپ در مجله اپ اکسس Textroud journals، جایزه ویژه نقدی همایش را نیز دریافت خواهد کرد.

 

 

1397/02/31 اطلاعات بیشتر ...

ارسال بسته های پستی شرکت کنندگان غیرحضوری

 

طبق مصوبه جلسه دوازدهم شورای سیاست گذاری همایش روز یکشنبه مورخ 30 اردیبهشت ماه 97، جهت رفاه حال کلیه عزیزان و به خصوص آن دسته از افرادی که امکان حضور در همایش را ندارند؛ تا 10 روز پس از برگزاری همایش، گواهی مقاله به همراه کتابچه الکترونیک مجموعه مقالات و ... را دریافت خواهند کرد.

 

لازم به توضیح است بسته همایش به آدرس ثبت شده در سایت (نویسنده مسئول) و به صورت رایگان از طریق پست پیشتاز ارسال می شود. لذا خواهشمند است شرکت کنندگان در تکمیل نمودن اطلاعات مربوطه دقت نمایند.

 

1397/02/30 اطلاعات بیشتر ...

 

به استحضار پژوهشگران محترم میرساند،به مقالات پذیرش شده در همایش، گواهینامه رسمی پذیرش همراه با هولوگرام، مهر رسمی همایش، مهر و لوگو برگزارکننده، کد اصالت مقاله و لوگو حامیان همایش ارائه خواهد شد.

همچنین بهمراه گواهینامه، کتابچه الکترونیک مجموعه مقالات همایش نیز توسط پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول ارسال خواهد شد.

 

 

1397/02/26 اطلاعات بیشتر ...

 

با توجه به برگزاری دوره دوم این همایش و اعتبار بین المللی آن، این همایش در سایت های معتبر ذیل به طور گسترده اطلاع رسانی شده است و مقالات این همایش نیز در این سایت ها منتشر خواهد شد.

برای کسب اطمینان روی سایت های ذیل کلیک کنید

 

favicon

سایت سیویلیکا

 

 

Untitled

سایت کنفرانس الرت

 

 

b_logo

سایت همایش دارکوب

 

 

symposia-fa

سایت همایش های ایران 

 

 

 

photo_2016-07-27_00-57-53_2

پايگاه علمي پژوهشي توسعه و برنامه ريزي روستايي

 

 

SINAPRESS (2)_1

سایت سينا پرس

 

 

9223805a546bf1a62d3365dadb53a6752

سایت آل کنفرانس

 

 

logo

سایت با همایش

 

1397/02/23 اطلاعات بیشتر ...

 

به اطلاع پژوهشگران محترم میرساند مقالات ارسال شده برای دبیرخانه این همایش، جهت بررسی سطح کیفی برای 3 داور معتبر ارسال می شود. پس از جمع بندی نظرات داوران محترم نتیجه نحوه پذیرش یا عدم پذیرش مقالات در پنل شخصی ثبت نام کننده و در منو "ویرایش و وضعیت داوری مقالات" مشخص میگردد.

 

لذا مقالات بر اساس کیفیت بصورت "شفاهی یا سخنرانی" ، "پوستر" ، "چاپ در مجموعه مقالات" و یا "چاپ چکیده در مجموعه مقالات" پذیرش میشود که در هر صورت مقالات پذیرش شده در کتابچه الکترونیک مجموعه مقالات منتشر خواهد شد.

 

لازم به توضیح است نتیجه داوری هر مقاله از زمان دریافت توسط دبیرخانه، حداکثر در مدت 4 روز مشخص میگردد.

1397/02/20 اطلاعات بیشتر ...

 

علومی چون "مدیریت"، "حسابداری"، "اقتصاد" و "بانکداری" نقش پررنگی در توسعه و رفاه زندگی آدمی دارد. اهمیت این علوم بحدی است که حیات جامعه بشری را به خود وابسته کرده است و به جرات میتوان گفت عدم برنامه ریزی صحیح و طراحی نکردن نقشه راه آینده بدون درنظر گرفتن نقش این علوم، هر جامعه ای را به نابودی خواهد کشاند.

 

این علوم وابستگی زیادی به یکدیگر دارند و همواره در ابعاد محلی، ملی، منطقه ای و بین المللی نقش بسزایی در جامعه دارند. از همین رو توجه به این علوم که بصورت علم بین رشته ای نیز گاها مطرح می شوند بایستی همواره در دستور کار ملت ها و دولت ها قرار گیرد. اهمیت این علوم را در این مثال میتوان درک کرد: "برای نابودی یک جامعه نیاز به موشک باران و صرف هزینه های سنگین نیست، کافیست اقتصاد آنرا را ضعیف کنید تا از درون پاشیده شود."

 

یکی از اصلی ترین راه های گسترش این علوم مهم برای جامعه بشری، برگزاری کنفرانس ها و همایش های این چنینی است که ضمن کمک به توسعه و رشد جامعه، باعث کشف شاخه های جدیدی از این علوم خواهد شد.

 

بدیهی ست مدیریت صحیح و حسابداری شفاف در امور اقتصادی و بانکی ما را بسوی توسعه پایدار سوق خواهد داد.

 

1397/02/19 اطلاعات بیشتر ...

 

با توجه به حجم درخواست ها جهت صدور گواهی زود هنگام از طرف پژوهشگران، به اطلاع میرساند با توجه به تمهیدات انجام شده امکان صدور گواهی زودهنگام (خارج از نوبت داوری) بصورت آنلاین فراهم شد.

پژوهشگران عزیزی که به هر علت به گواهی موقت احتیاج دارند، می توانند پس از اطمینان از پذیرش مقاله خود و پرداخت هزینه ثبت نام، گواهی موقت مقاله مورد نظر را از پنل کاربری خود و از منو "ویرایش و وضعیت داوری مقالات" و گزینه "گواهی موقت"همانند تصویر ذیل بصورت فایل PDF دریافت نمایند.

 

mgtconf.ir

1397/02/16 اطلاعات بیشتر ...

بر اساس مصوبه شورای راهبردی همایش، مقالات همایش که توسط تیم داوری و کمیته علمی انتخاب می شوند؛ به چهار صورت سخنرانی، پوستر، چاپ در مجموعه مقالات ارائه خواهند شد. تمامی مقالات پذیرفته شده توسط دبیرخانه در کتابچه الکترونیکی مجموعه مقالات منتشر خواهند شد.

 

لازم به توضیح است در هریک از موضوعات و محورهای کنفرانس سه مقاله بصورت سخنرانی، پذیرش خواهد شد و از این بین یک مقاله با عنوان مقاله "موثر و برتر" ضمن معرفی و چاپ در مجله Textroad Jurnal، جایزه ویژه نقدی همایش را نیز دریافت خواهد کرد.

 

 

1397/02/15 اطلاعات بیشتر ...

 

باعنایت به حضور اساتید برجسته و ارزشمند کشور و حمایت رسمی نهادهای مختلف علمی و اجرایی معتبر از این کنفرانس و همچنین جایگاه بسیار مهم جامعه متعهد علمی دانشگاهی کشور، رعایت اخلاق حرفه ای و اصول اولیه علمی در  تهیه و تدوین مقالات پژوهشگران محترم الزامی می باشد. 

 

 

1397/02/13 اطلاعات بیشتر ...

 

پژوهشگران محترم حتما نکات ذیل را با دقت مطالعه و در صورت مغایرت اطلاعات، نسبت به رفع آن اقدام کنید:

 

1. از صحت اطلاعات شخصی هنگام ثبت نام اطمینان پیدا کنید؛ آدرس پستی، کد پستی، نام گیرنده و شماره تماس بصورت دقیق و خوانا درج گردد.

 

2. جهت ارسال مقاله؛ ابتدا می بایست فرمت مقاله را دانلود کرده و مقاله خود را بر اساس فرمت سایت، تنظیم و ارسال کنید. برای راهنمایی بیشتر می توانید به منو "راهنمای ثبت نام و ارسال مقالات" مراجعه کنید.

 

3. نتیجه داوری مقاله شما بین 3 تا 5 روز مشخص می شود. در صورت تقاضای داوری خارج از نوبت، درخواست خود را از طریق تلگرام برای دبیرخانه با شماره 09354676004  ارسال کنید.

 

4. پژوهشگران محترمی که مقاله ایشان مورد پذیرش نهایی قرار گرفته است، در صورت نیاز به گواهی موقت می توانند از پنل شخصی خود گواهی موقت را دریافت نمایند.

 

5. جهت تکمیل فرآیند ثبت نام، بایستی پس از پذیرش مقاله نسبت به صدور فاکتور و پرداخت وجه ثبت نام اقدام نمایید. لازم بذکر است امکان پرداخت الکترونیکی از سایت همایش وجود دارد. در صورت پرداخت از سایر روش ها، می بایست اطلاعات فیش پرداختی را در پنل خود ثبت کنید.

 

6. آدرس دقیق مکان برگزاری کنفرانس و شروع مراسم به صورت ایمیل و پیامک برای ثبت نام کنندگان حضوری ارسال خواهد شد.

 

7. پژوهشگران گرامی شما می توانید برای رفع ابهامات یا پاسخ سوالات خود به منو "سوالات متداول" مراجعه کنید.

 

 

1397/02/10 اطلاعات بیشتر ...

 

پژوهشگران محترم، شما می توانید برای مشاهده سایت نخستین دوره این کنفرانس به آدرس ذیل مراجعه کنید.

لازم به توضیح است که نخستین دوره این کنفرانس در دیماه 1396 و با شرکت بیش از 130 نفر از مسئولین و اساتید برجسته داخلی و خارجی در مشهد مقدس برگزار گردید.

 

 

 

"نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار" 

 

 

 

 

1397/02/08 اطلاعات بیشتر ...

 

به اطلاع پژوهشگران عزیز میرساند که بر اساس تفاهم نامه منعقد شده فی ما بین پایگاه سیویلیکا (انتشارات بوم سازه) و دبیرخانه همایش؛ تمامی مقالات پذیرفته شده در این همایش در سایت و پایگاه علمی سیویلیکا منتشر خواهد شد.

 

favicon

1397/02/05 اطلاعات بیشتر ...

 

به اطلاع میرساند، در پی توافق دبیرخانه همایش با چند مجله علمی-پژوهشی داخلی و یک ژورنال معتبر ISI بین المللی؛ تعداد 5 مقاله برتر این کنفرانس در رشته های مختلف با هماهنگی نویسندگان در این مجلات به چاپ خواهد رسید.

لازم به توضیح است چاپ مقالات برتر در این مجلات هیچ هزینه ای نخواهد داشت و فقط بر اساس اعتبار و کیفیت مقاله، ترتیب اثر داده خواهد شد.

 

 

1397/02/05 اطلاعات بیشتر ...

به استحضار شرکت کنندگان و ثبت نام کنندگان این همایش میرساند؛ با توجه به همسو بودن محورهای کنفرانس با مسائل روز جامعه در ابعاد ملی و بین المللی و همچنین گستردگی عملکرد این همایش در سطح بین المللی و البته حمایت اساتید و شخصیت های برجسته علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد؛ بسیاری از مراکز و شرکت های علمی، تحقیقاتی و اداری کشور نیز از این همایش حمایت خود را اعلام داشته اند.

 

 همچنین سایر مراکز و شرکت های علمی، تحقیقاتی و اداری کشور علاقمند به همکاری می توانند با دبیرخانه ارتباط برقرار نمایند.

 

 

1397/02/05 اطلاعات بیشتر ...

شروع دومین دوره همایش

پس از برگزاری موفق نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار در سال 1396 که حاصل آن پذیرش و انتشار خیل عظیمی از مقالات مرتبط در حوزه مدیریت ، اقتصاد و حسابداری با رویکرد توسعه پایدار بود، برآن شدیم تا با حرکتی جهادی و با توسل به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در حوزه پژوهش که میفرمایند : اگر ژرف یابی و پژوهش نباشد; نتیجه اش یک جا ایستادن، در جا زدن و با دنیای پیرامون خود به تدریج بیگانه تر شدن است.
دومین دوره این کنفرانس را با همکاری و حمایت دانشگاهها و نهادهای علمی معتبر را با استعانت از خداوند متعال آغاز می نمائیم. در این دوره از همایش مقالات مرتبط با مشکلات و معضلات کنونی کشور بیشتر مد نظر است، لذا همانند دوره گذشته به 3 مقاله برتر پذیرفته شده ،علاوه بر درج در نشریات مهم علمی داخلی یا خارجی جوایز ارزشمندی اعطا خواهد شد. برای راهنمایی در خصوص چگونگی ارسال مقالات به دبیرخانه رسمی همایش بر روی اینجا کلیک کنید.

1396/12/24 اطلاعات بیشتر ...

    محورهای اصلی همایش

    طبق اعلام برنامه و اهداف تعیین شده این کنفرانس توسط شورای سیاست گذاری؛ اساتید، پژوهشگران، کارمندان، نخبگان، دانشجویان و فعالان علمی و اقتصادی می توانند مقالات خود را با توجه به محورهای ذیل از طریق همین سایت برای دبیرخانه ارسال نمایند:

     

     

    1) مدیریت (تمامی گرایش ها)   /   2) حسابداری و حسابرسی (تمامی گرایش ها)

    3) علوم اقتصادی (تمامی گرایش ها)   /   4) ریاضی و آمار (تمامی گرایش ها)

    5) بازرگانی و بازاریابی (تمامی گرایش ها)   /   6) حقوق (تمامی گرایش ها)

    7) کامپیوتر (تمامی گرایش ها)   /   8) نرم افزار و آی تی (تمامی گرایش ها)

    9) بانکداری و علوم بانکی (تمامی گرایش ها)   /   10) سایر رشته های مرتبط

     

     

    امروز : جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
    شمارش معکوس تا برگزاری همایش
    ثانیه
    دقیقه
    ساعت
    روز

    آمار بازدید سایت
    بازدید امروز :
    14
    بازدید دیروز :
    88
    بازدید کل :
    64439
    محورهای همایش

     

    1. مدیریت اجرایی
    2. مدیریت مالی
    3. مدیریت بهره وری و منابع انسانی
    4. مدیریت بازرگانی
    5. مدیریت دولتی
    6. مدیریت صنعتی
    7. مدیریت فناوری اطلاعات
    8. مدیریت شهری
    9. مدیریت امور بانکی
    10. MBA
    11. علوم اقتصادی
    12. اقتصاد شهری
    13. اقتصاد بانکی
    14. اقتصاد اسلامی
    15. اقتصاد هنر
    16. اقتصاد محیط زیست
    17. اقتصاد انرژی
    18. برنامه ریزی سیستم های اقتصادی
    19. توسعه اقتصادی و برنامه ريزی
    20. روابط عمومی
    21. آمار ریاضی
    22. آمار محض
    23. آمار زیستی
    24. آمار اقتصادی اجتماعی
    25. بیم سنجی
    26. ریاضی
    27. حسابداری عمومی
    28. حسابداری دولتی
    29. حسابداری محض
    30. حسابرسی
    31. و سایر رشته های مرتبط

     

    برگزار کننده همایش
    تعاونی دانش بنیان کمر آوش
    حامیان علمی همایش
    دانشگاه پیام نور تعاونی دانش بنیان کمر آوش سیویلیکا دانشگاه جامع علمی و کاربردی سیویلیکا (انتشارات بوم سازه) دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سما