دسترسی سریع

2

3

4_2

10_1

8

7

1_1

5_1

9

تاریخ های مهم همایش
تاریخ برگزاری همایش »
1396/10/22
مهلت ارسال مقالات »
1397/10/21
مهلت ثبت خدمات »
1396/10/21
مهلت پرداخت هزینه ها »
1396/10/21
پوستر همایش
دبیرخانه همایش

 

 

دبیرخانه دائمی نخستین کنفرانس بین المللی

مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار

 

896 

 

آدرس دبیرخانه :

خراسان رضوی؛ مشهد مقدس؛ بولوار امام خمینی (ره)؛

امام خمینی 74؛ پلاک 64؛ طبقه همکف

 

 

تلفن دبیرخانه :

05138211905

(ساعات پاسخگویی : همه روزه از ساعت 15 الی 20)

 

 

تلفن همراه دبیرخانه :

09354676005

(برای تماس اضطراری، پیامک و تلگرام)

 

 

ایمیل دبیرخانه : 

 info@mgtconf.ir

 

 

 

اخبار سایت

 

 

اطلاعیه پایانی

پژوهشگر گرامی با توجه به ارسال تمامی گواهی ها به آدرس مندرج در پنل کاربری همه نویسندگان مسئول مقالات و گذشت 10 روز از ارسال مدارک، چنانچه بسته پستی شما به دستتان نرسیده است حداکثر تا تاریخ پنجشنبه  12 بهمن ماه 1396 فرصت دارید مراتب را به دبیرخانه همایش اطلاع دهید و شماره پیگیری پستی خود را دریافت نمائید.با توجه به پایان همایش و تعطیلی دبیرخانه امکان پاسخگویی به تماس هایی که پس از تاریخ فوق برای هرگونه خدمات با دبیرخانه یا عوامل اجرائی گرفته شود میسر نمی باشدو هیچگونه مسئولیتی متوجه دبیرخانه همایش نخواهد بود.

 


با نهایت سپاس و احترام
دبیرخانه رسمی نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار

1396/11/10 اطلاعات بیشتر ...

fa2ed45b460a8db7b8918ee6f9ad9bc2

 

به استحضار کلیه نویسندگان محترم مقالات میرساند، امروز یکشنبه اول بهمن ماه 1396؛ کلیه مدارک و گواهی مقالات شما تحویل شرکت محترم پست شده و به آدرس نویسندگان مسئول ارسال خواهد شد.

 

لازم به توضیح است با توجه به ارسال مدارک بصورت پست پیشتاز و بعد مسافت مقصد از شهر مقدس مشهد، بین یک تا سه روز آینده منتظر بسته های پستی خود باشید.

 

 

1396/11/01 اطلاعات بیشتر ...

به اطلاع کلیه پژوهشگران، اساتید و نویسندگان محترم میرساند که "نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار" به همت و تلاش متخصصین این حوزه و توسط مسئولین "دانش بنیان کمرآوش" و با یاری خداوند و استقبال بی نظیر پژوهشگران این عرصه با موفقیت برگزار شد.

ضمن تشکر از کلیه پژوهشگران ، داوران ،اساتید و تلاشگران این عرصه که ما را در این رویداد بزرگ بین المللی حمایت کردند، امید است این همکاری همچنان پایداربماند.

همچنین طبق اعلان قبلی تمامی نویسندگانی که بصورت غیرحضوری ثبت نام داشته اند،مدارک آنان به همراه یک نسخه سی دی از مقالات منتخب همایش حداکثر پس از 10 روز کاری از تاریخ پایان همایش (تا پایان وقت اداری دوشنبه 1396/11/02) از طریق پست پیشتاز برای آنان ارسال خواهد شد. گزارش ارسال مدارک متعاقبا از طریق وبسایت اطلاع رسانی می شود لذا با نهایت سپاس از صبر و شکیبایی شما پژوهشگران ارجمند خواهشمندیم تا پس از تاریخ ذکر شده از تماس های غیر ضروری با دبیرخانه همایش و عوامل اجرایی آن پرهیز نمائید.

1396/10/23 اطلاعات بیشتر ...

با توجه به مصوبه اخیر کمیته راهبردی همایش،آخرین مهلت ارسال مقالات ساعت 24 امروز 21 دی ماه 1396 می باشد.لذا هرچه سریعتر جهت ارسال مقالات ارزشمند خود و تکمیل فرایند ثبت نام اقدام نمائید.

1396/10/21 اطلاعات بیشتر ...

 

ضمن عرض سلام و با تشکر از حسن انتخاب شما برای ارائه دستاوردهای پژوهشی خود،به اطلاع می رساند آن دسته از پژوهشگران محترمی که به صورت حضوری ثبت نام نموده اند چنانچه نشانی محل برگزاری همایش و کد رهگیری دریافت کارت حضور به ایمیل آنان یا تلفن همراه ایشان ارسال نشده است هرچه سریعتر تا پایان وقت امروز 21 دی ماه با تلفن های دبیرخانه همایش تماس بگیرند.

 


با نهایت احترام و سپاس
دبیر اجرائی همایش

1396/10/21 اطلاعات بیشتر ...

fa2ed45b460a8db7b8918ee6f9ad9bc2

 

 

قابل توجه پژوهشگران و نویسندگان محترم، 

 

به استحضار میرساند پیرو تماس های مکرر شما عزیزان مبنی بر تمدید چند روزه این همایش، شورای راهبردی همایش با تعویق دو روزه همایش موافقت نمود.

بر اساس این مصوبه که در تاریخ 1396/10/18 ابلاغ شده است،  تاریخ برگزاری  همایش 22 دیماه 1396   خواهد بود و شما پژوهشگران می توانید تا   مورخ  21 دیماه 1396 نسبت به ارسال مقالات و همچنین تکمیل فرآیند ثبت نام   خود اقدام نمایید.

 

 

قابل توجه است این تاریخ، به هیچ وجه تمدید نخواهد شد

 

تاریخ برگزاری همایش                            22 دیماه 1396

مهلت ارسال مقالات                                21 دیماه 1396

مهلت ثبت خدمات و تکمیل ثبت نام        21 دیماه 1396

 

 

 

 

 

1396/10/18 اطلاعات بیشتر ...


با سلام و سپاس و تشکر از ارسال مقالات انبوه شما پژوهشگران گرامی، بدینوسیله تا پایان ساعت 24 روز گذشته 1396/10/13 ظرفیت شرکت به صورت حضوری در همایش کامل شد و از این پس می توانید فقط به صورت غیر حضوری ثبت نام نمائید.بدیهی است از ثبت خدمات حضوری بعد از این تاریخ اجتناب شود.

 


*با توجه به تماس ها و سوالات مکرر شما عزیزان و ضرورت توجه به فرمت ارسالی مقالات به نکات زیر توجه کنید:


نکته 1: تمامی مقالات ارسالی شما باید با استفاده از فرمت تعبیه شده که دارای سربرگ همایش می باشد، تنظیم و ارسال شود. (فرمت نگارش مقالات)
نکته 2:اصل گواهی یا گواهی ها به همراه یک لوح فشرده از مجموعه مقالات همایش 10 روز پس از تاریخ پایان همایش برای تمامی شرکت کنندگان غیر حضوری ارسال می گردد.
نکته 3: هیچ تفاوتی بین گواهی صادره به صورت حضوری و یا غیر حضوری وجود نخواهد داشت.

 

1396/10/14 اطلاعات بیشتر ...

 

ثبت نام کنندگان در همایش حتما نکات ذیل را با دقت مطالعه و در صورت مغایرت اطلاعات خود با اطلاعات ذیل، جهت رفع مشکل با دبیرخانه ارتباط برقرار کنند:

 

 

1. آدرس دقیق مکان برگزاری همایش و شروع مراسم به صورت ایمیل و پیامک برای ثبت نام کنندگان حضوری ارسال شده است.

2. در اسرع وقت نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام نمایید، لازم به توضیح است پس از تاریخ تعیین شده دبیرخانه مسئولیتی نخواهد داشت.

3. ثبت فیش پرداختی در پنل کاربری ثبت نام کنندگان برای کسانیکه بصورت واریز نقدی یا کارت به کارت وجه را پرداخت کرده اند، الزامیست.

4. نویسندگانی که نیاز به گواهی موقت (پیش از موعد) دارند، با دبیرخانه ارتباط برقرار کنند تا در کمتر از 48 ساعت گواهی برای ایشان صادر و تحویل گردد.

 

 

1396/10/11 اطلاعات بیشتر ...

 

به اطلاع کلیه پژوهشگران و نویسندگان محترم میرساند که تمامی گواهی های صادر شده از طرف دبیرخانه برای نویسندگان مقالات یکسان خواهد بود و هیچ تفاوتی بین افراد ثبت نام کننده حضوری و غیرحضوری وجود ندارد.

 

 

1396/10/08 اطلاعات بیشتر ...

سهم من از شب یلدا شاید...
قصه ای از غصه و انار سرخی که پر از دلتنگی ست
غم هایم بلند همانند شب یلداست

 

یلدا

 

 

شب یلدا، کهن ترین جشن ایرانیان بر تمامی پژوهشگران و تلاشگران عرصه علم و ادب گرامی باد

 

1396/09/30 اطلاعات بیشتر ...

 

  1. ايجاد فرصتي مناسب براي تبادل اطلاعات و ارائه دستاوردهاي نوین پژوهشي بين انديشمندان، محققان، دانشجویان و دست‌اندرکاران این حوزه
  2. بررسی چالش های رشته های تخصصی این حوزه
  3. بنیان گذاری و تداوم گفتمان های در زمینه مفاهیم، نظريات و تئوری های مرتبط با محورهای کنفرانس
  4. زمينه سازي در جهت تشويق و ترغيب كليه ارگان‌ها و افراد فعال و موثر به استفاده از فن آوري هاي نوين این حوزه
  5. برگزاري جلسات همفكري، بحث و گفتگو با حضور مهندسان مشاور و ارائه تجربيات عملي مرتبط 
  6. ارتقا سطح دانش جامعه مهندسی و عموم در مسائل مرتبط 
  7. آشنايي و معرفي الگوهاي موفق  در سطح جهان و كشور و بررسي آن ها از ديدگاه‌هاي مختلف
  8. برقراري ارتباط بيشتر بين نهادهاي علمي و اجرايي در جهت تحقق محورهای کنفرانس

1396/09/29 اطلاعات بیشتر ...

با عرض سلام و تشکر فراوان از شما پژوهشگران ارجمند به خاطر ارسال مقالات ارزشمند که گواه آن اظهار نظر کمیته علمی داوران همایش در جلسه مورخه 1396/09/19 است، که در آن جلسه سطح علمی مقالات بسیار خوب ارزیابی شده و امید است این روند تا پایان مهلت مقرر همچنان ادامه داشته باشد.
با توجه به افزایش چشمگیر ارسال مقالات به دبیرخانه همایش در روزهای اخیر پیشنهاد می شود پژوهشگران ارجمند هر چه سریعتر مقالات خود را ارسال و مراحل ثبت نام خود را با پرداخت هزینه های مربوطه در روزهای آتی انجام داده تا با مشکلات و اختلالات ناشی از مراجعه بالا در روزهای پایانی مواجه نشوند.همچنین سقف شرکت به صورت حضوری محدود می باشد و تنها کسانی ثبت نام آنها نهایی تلقی می گردد که هزینه های شرکت در همایش را پرداخت کنند.

با نهایت احترام و سپاس
دبیر اجرائی همایش


nemoodar-articles

 

1396/09/22 اطلاعات بیشتر ...

 

5555

پژوهشگران گرامی، با توجه به رایزنی های صورت گرفته توسط دبیر محترم اجرایی کنفرانس با سردبیر محترم ژورنال اپن اکسس"Textroad Journals" مقرر گردید، مقالات برتر انتخاب شده از سوی کمیته علمی همایش خارج از نوبت عادی مجله، در مجله ذکر شده چاپ گردد.

 

 

1396/10/14 اطلاعات بیشتر ...

 

با توجه به حجم درخواستهای گواهی زودهنگام توسط پژوهشگران محترم به دبیرخانه همایش ،پژوهشگرانی که درخواست گواهی موقت (زودهنگام) برای مقاله پذیرش شده خود را دارند ازین پس میتوانند پس از آگاهی از پذیرش مقاله خود و پرداخت هزینه های شرکت در همایش به پنل کاربری خود مراجعه نموده و در قسمت "ویرایش و وضعیت داوری مقالات" روی گزینه "گواهی موقت" کلیک کرده و گواهی موقت خود را مطابق عکس پایین بصورت آنی در قالب فایل PDF دریافت نمایند


با نهایت احترام و سپاس
دبیرخانه همایش

 

 

Rahnama

 

 

 

 

1396/09/22 اطلاعات بیشتر ...

 

به اطلاع پژوهشگران و نویسندگان محترم میرساند؛ با توجه به درخواست مکرر شما و با تصویب شورای راهبردی همایش، تاریخ برگزاری همایش به تعویق افتاد. 

 

 

 

لذا شما پژوهشگران محترم می توانید مقالات خود را تا 18 دیماه 96 از طریق سایت برای دبیرخانه همایش ارسال نمایید. همچنین تاریخ برگزاری همایش به 20 دیماه تغییر پیدا کرد.

 

 

 

1396/09/20 اطلاعات بیشتر ...

 Sustinable-توسعه پایدار

توسعه پایدار و کلیتی بر آنچه شما را به نوشتن یک مقاله علمی در این زمینه سوق خواهد داد:

اصطلاح توسعه پایدار یا توسعه پایا (Sustainable development) اولین بار توسط باربارا وارد (B.Ward._Cocoyoe-1970) در اعلامیه کوکویاک دربارهٔ محیط زیست و توسعه بکار رفت. بدنبال آن پس از گزارش‌های باشگاه رم (modoze 75) و بنیاد هامرشولد (Daghammarskjold-75) بتدریج توسعه پایدار در طی سالهای دهه ۱۹۸۰ و از زمانی که اتحادیه بین‌المللی برای حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی (IUCN-82)، راهبردهای جهانی از محیط زیست و منابع طبیعی با هدف کلی دستیابی به توسعه پایدار را از طریق حفاظت از منابع حیاتی (زنده) را ارائه کرد، مورد توجه جدی و اساسی اندیشمندان و متفکران توسعه قرار گرفت.

با گزارش کمیسیون جهانی محیط زیست و توسعه (WCED) موسوم به گزارش براندتلند (Our common future 87, Brandt land report) در سال ۱۹۸۷ برای اولین بار به طور رسمی مجموعه‌ای از پیشنهادها و اصول قانونی جهت دستیابی به توسعه پایدار برای کشورهای در حال توسعه فراهم آمد. سپس موضوع توسعه پایدار در کنفرانس سازمان ملل متحد در زمینه محیط زیست و توسعه (UNCED-92) در شهر ریودوژانیرو (بعنوان اجلاس زمین) بطور گسترده‌ای مورد توجه قرار گرفت و اداره و بهره‌برداری صحیح و کارا از منابع پایه، طبیعی و مالی و … برای دستیابی به الگوی مصرف مطلوب در صدر برنامه‌های جهانی قرار داد.

موضوع توسعه پایدار در کنفرانس سازمان ملل متحد در زمینه محیط زیست و توسعه (UNCED-92) در شهر ریودوژانیرو (بعنوان اجلاس زمین) بطور گسترده‌ای مورد توجه قرار گرفت و بر اساس نتایج این اجلاس، اهداف اساسی مبتنی بر مفهوم توسعه پایدار بدین شرح اعلام شد:

تجدید حیات رشد اقتصادی
تغییر کیفیت رشد اقتصادی
برآورده ساختن نیازهای ضروری اولیه
اطمینان از سطح پایداری جمعیت
حفاظت از منابع طبیعی و ارتقاء منابع
جهت گیری مجدد دانش فنی (دانش بومی)
محیط زیست و تصمیم‌گیری اقتصادی
جهت گیری مجدد روابط اقتصادی و بین‌المللی
اقدام در جهت مشارکتی ساختن توسعه

برای مطالعه ادامه این مطلب (اینجا) کلیک کنید.

1396/09/16 اطلاعات بیشتر ...

 

به اطلاع پژوهشگران محترم میرساند، در جهت رفاه حال و تسریع در فرآیند ثبت نام و ارسال مقاله شما به این همایش راهنمای تصویری و گام به گام در ذیل، شرح داده شده است.

همچنین شما می توانید در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره تلفن 09354676005 از طریق پیام رسان تلگرام در ارتباط باشید.

 

برای دریافت راهنمای تصویری و گام به گام   اینجا   کلیک کنید.

 

1396/09/16 اطلاعات بیشتر ...

حضرت محمد
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی پژوهشگران ارجمند بخش فارسی "نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار" میلاد نبی اکرم بهانه خلقت و قرآن ناطق، امام صادق-ع بر شما متفکران و پیشتازان عرصه علمو ادب تبریك وتهنیت باد.

1396/09/15 اطلاعات بیشتر ...

با توجه به استقبال گسترده پژوهشگران محترم و طبق جلسه ای که در تاریخ 1396/09/11 در محل دبیرخانه رسمی همایش با حضور ریاست همایش، دبیر علمی، سرگروه اعضای پنل های داوری مقالات ودبیر اجرایی برگزار شد، مقرر گردید تاریخ برگزاری همایش از پانزدهم آذر ماه به 20 دی ماه 1396 انتقال یابد.لذا کلیه پژوهشگران محترم می توانند مقالات علمی خود را حداکثر تا تاریخ 18 دی ماه 1396 از طریق پنل کاربری خود به دبیرخانه نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار ارسال نمایند.  


نکات مهم و ضروری:

*کسانی که تا قبل از تاریخ تمدید نیازبه گواهی زودهنگام دارند پس از واریز هزینه ها می توانند از طریق ارسال پیام به تلگرام دبیرخانه همایش حداکثر ظرف 48 ساعت گواهی زودهنگام خود را دریافت کنند.گواهی اصلی 10 روز پس از پایان تاریخ همایش برای شما ارسال می گردد.
* برای ارسال مقالات از فرمت ارائه شده در سایت همایش استفاده شود. (مقالاتی که فرمت آنان مطابق آنچه در سایت همایش درج شده است ارائه نشده باشد.ریجکت خواهد شد.برای دانلود آن می توانید اینجا کلیک کنید )
*در روزهای پایانی با توجه به ظرفیت محدود پذیرش شرکت کنندگان به صورت حضوری، امکان شرکت در همایش وجود نخواهد داشت لذا سعی کنید مقالات خود را پیش از تاریخ ذکر شده ارسال نمایید تا در صورتی که مقاله شما به صورت شفاهی یا پوستر پذیرفته می شود امکان حضور در همایش برای شما فراهم گردد.

*فقط افرادی می توانند گواهی ارائه مقاله،سی دی مجموعه مقالات را دریافت کنند که هزینه شرکت در همایش را چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری پرداخت کرده باشند.

*هیچ تفاوتی در گواهی صادره برای کسانی که مقاله آنان به صورت شفاهی،پوستر و چاپ در مجموعه مقالات توسط داوران پذیرش و تایید شده است وجود ندارد.

 

1396/09/15 اطلاعات بیشتر ...

 

79e97bd312d5d5a0a19ea224a831e9262

 

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان، نویسندگان و پژوهشگران محترم می رساند، با توجه به گستره بین المللی این همایش و طبق توافق نامه فی مابین دبیرخانه همایش و شبکه مترجمین اشراق، کلیه شرکت کنندگان و ثبت نام کنندگان این کنفرانس می توانند با ارائه کد تخفیف، از تخفیف ۱۵ درصدی برای ترجمه مقالات و کتب خود به ۳۷ زبان زنده دنیا بهره مند شوند.

 

 

همچنین بر اساس این توافق نامه 3 مقاله برتر کنفرانس در هر محور با همکاری شبکه مترجمین اشراق در مجلات معتبر بین المللی و مورد تایید وزارت علوم؛ منتشر خواهد شد.

 

 

 

 

1396/09/14 اطلاعات بیشتر ...

 

به استحضار پژوهشگران محترم میرساند هزینه ثبت نام در همایش، ارسال مقالات و دریافت گواهی بشرح ذیل می باشد و شما می توانید از چهار طریق ذیل نسبت به پرداخت هزینه ها اقدام نمایید:

 

1- پرداخت از طريق سايت كنفرانس و درگاه بانك متصل به اين سايت

2- مراجعه به يكي از شعب بانك ملت در سرتاسر كشور و واريز بصورت نقدي

3- مراجعه به يكي از دستگاه هاي خودپرداز بانكي متصل به شبكه شتاب و واريز بصورت كارت به كارت

4- مراجعه به اينترنت بانك شخصي و واريز بصورت اينترنتي

 

همچنین شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09354676005  از طریق پیامک و تلگرام در ارتباط باشید.

 

 

 

1396/09/22 اطلاعات بیشتر ...

 

بر اساس قرارداد فی ما بین دبیرخانه کنفرانس با پایگاه ها و مراکز علمی کشور، این کنفرانس تحت حمایت این پایگاه ها و مراکز قرار گرفت و ضمن تایید، به صورت اختصاصی نمایه شد.

برای رفتن به صفحه مورد نظر کلیک کنید

 

favicon

 

 N1434051294

Untitled 

 

Allconferences-logo

 

logo

   

 

1396/09/22 اطلاعات بیشتر ...

جلسه هماهنگی اعضای شورای راهبردی کنفرانس در تاریخ شنبه 1396/09/04 جهت آخرین هماهنگی ها در محل دبیرخانه برگزار شد و طی آن برنامه زمان بندی در خصوص مکان حضور پژوهشگران و اعضای هیئت علمی و مهمانان همایش، نشست های تخصصی حین برگذاری همایش، پنل های علمی و نحوه مشارکت پژوهشگران ارجمند تبادل نظر گردید. جلسه بعدی اعضای شورای راهبردی همایش روز جمعه مورخ 1396/09/10 برگزار خواهد شد و طی آن اعضای کمیته ی اجرایی موظف خواهند بود تا تاریخ ذکر شده گزارش عملی از فعالیت های خود ارائه دهند.

1396/09/06 اطلاعات بیشتر ...

بر اساس مصوبه شورای راهبردی کنفرانس، مقالات کنفرانس که توسط تیم داوری و کمیته علمی انتخاب می شوند؛ به چهار صورت سخنرانی، پوستر، چاپ در مجموعه مقالات و چاپ چکیده ارائه خواهند شد. تمامی مقالات پذیرفته شده توسط دبیرخانه در کتابچه الکترونیکی مجموعه مقالات منتشر خواهند شد.

 

لازم به توضیح است در هریک از موضوعات و محورهای کنفرانس سه مقاله بصورت سخنرانی، پذیرش خواهد شد و از این بین یک مقاله با عنوان مقاله "موثر و برتر" ضمن معرفی و چاپ در مجله ISI ، جایزه ویژه نقدی کنفرانس را نیز دریافت خواهد کرد.

 

1396/09/06 اطلاعات بیشتر ...

 

به اطلاع می رساند با تمهیدات اندیشیده شده توسط دبیر خانه اجرایی همایش، جهت رفاه حال کلیه عزیزان و به خصوص آن دسته از افرادی که امکان حضور در همایش را ندارند؛ دبیرخانه اجرایی بسته ایشان را 10 روز پس از برگزاری به همراه کتاب الکترونیک مجموعه مقالات، گواهی مقالات و ... به صورت رایگان به آدرسی که در هنگام ثبت نام درج شده است از طریق پست پیشتاز ارسال می نماید.

 

لذا خواهشمند است شرکت کنندگان در هنگام ثبت نام در تکمیل نمودن اطلاعات مربوطه دقت نمایند.

 

 

.

1396/09/03 اطلاعات بیشتر ...

 

به اطلاع پژوهشگران عزیز میرساند که بر اساس تفاهم نامه منعقد شده فی ما بین سیویلیکا (انتشارات بوم سازه) و دبیرخانه همایش؛ تمامی مقالات پذیرفته شده در این همایش در سایت سیویلیکا منتشر خواهد شد.

 

 

1396/09/02 اطلاعات بیشتر ...

 

پس از ارسال مقاله خود، کد مقاله را از طریق ایمیل یا تلگرام (09354676005)برای دبیرخانه ارسال کنید و در متن پیغام خود حتمن متذکر شوید "درخواست داوری زود هنگام"، کمتر از 48 ساعت نتیجه داوری مقاله شما در پنل شما ثبت خواهد شد و همچنین برای ایمیل شما نیز پیغامی فرستاده خواهد شد. در صورت پذیرش نهایی توسط داوران همایش، هزینه ثبت نام خود را پرداخت کنید و مجددا" پیغامی مبنی بر پرداخت هزینه از طریق ایمیل و تلگرام برای دبیرخانه ارسال کنید.در این مرحله کمتر از 24 ساعت گواهی موقت بدست شما خواهد رسید.

 

.

1396/09/02 اطلاعات بیشتر ...

احتراما به منظور استفاده از طیف وسیعی از نخبگان و پژوشگران کشور و به جهت بررسی علمی و دقیق مقالات ارسالی به کنفرانس، بکارگیری 3 داور مرتبط با موضوع برای هر مقاله از سوی شورای سیاستگذاری تصویب و به دبیرخانه کفرانس  ابلاغ شده است.

لذا از کلیه اساتید، پژوهشگران، کارمندان، نویسندگان و دانشجویان دارای مدرک دکتری تخصصی (PhD) و یا کارشناسی ارشد و دارای سوابق درخشان علمی و پژوهشی، دعوت به همکاری می شود.

همچنین دبیرخانه آمادگی خود را جهت همکاری با ادارات، سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی در زمینه کنفرانس اعلام می دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دبیرخانه ارتباط برقرار کنید.

 

1396/09/02 اطلاعات بیشتر ...

باعنایت به حضور اساتید برجسته و ارزشمند کشور و حمایت رسمی نهادهای مختلف علمی, دانشگاهی و اجرایی معتبر کشور اعم از دولتی و خصوصی؛ و جایگاه بسیار مهم جامعه متعهد علمی دانشگاهی کشور، رعایت اخلاق حرفه ای و اصول اولیه علمی وذکر صحیح منابع از الزامات تهیه وارسال آثار علمی پژوهشی می باشد.

1396/08/18 اطلاعات بیشتر ...

 

 

mgtconf.ir

 

به اطلاع شرکت کنندگان کنفرانس می رساند مزایا ی شرکت در کنفرانس به شرح زیر اعلام شد: 


به اطلاع شرکت کنندگان کنفرانس می رساند مزایا ی شرکت در کنفرانس به شرح زیر اعلام شد: 1-دریافت پذیرش مقاله کنفرانس بین المللی پس از تایید نهایی و بارگذاری آن روی وب سایت حداکثر در 14 روز کاری. 2- ارائه گواهینامه حضور درکنفرانس. 3- امکان چاپ مقالات در مجلات ISI معتبر وزارت علوم،تحقیقات و فناوری (بعد از تایید هیات داوران). 4- اهدای جوائز نفیس به مقالات برتر. 5- شرکت در پنل های سخنرانی و استفاده از مباحث مطرح شده در سخنرانی و پوستر. 6-استفاده و بهره مندی از هدایا و پکیج کنفرانس. 7-آشنایی با چهرهای برتر علمی ملی و بین المللی. 8- قابلیت بهره مندی از گواهی نامه های بین المللی. 9-چاپ مقالات برتر و منتخب داوران کنفرانس بصورت رایگان در مجلات ISI.10- دریافت گواهی نامه های دارای هولوگرام.

 

 

1396/08/18 اطلاعات بیشتر ...

با نام و یاد خدا


نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار در تاریخ 10 آذرماه 1396 برگزار خواهد شد.این کنفرلنس با هدف توسعه افق های پایدار در علوم مختلف و مرتبط با علوم مدیریتی در رشته های مختلف، بانکداری، حسابداری و اقتصاد در گسترش و اشاعه تفکر توسعه پایدار به عنوان خط فکری سبز در میان دانشمندان و دانش پژوهان را دارد.در امتداد مسیر طولانی و رسالت بزرگ این همایش سعی خواهد شد هرساله با جذب اعضای کمیته علمی جدید از سایر کشورهای جهان بر اعتبار علمی آن افزوده شود و در پایان هر دوره دوره برگذاری، توصیه نامه هایی از سوی اعضای هیئت علمی به منظور جهت گیری تحقیقات سالانه دانشمندان و فرهیختگان برای ارائه مقالات علمی با کیفیت و همگام با مسائل روز توسعه پایدارایران وجهان برای شماره های بعدی کنگره دریافت شود و در پایان به صورت خط مشی سالانه و به صورت رسمی در پایگاه رسانه ای همایش ارائه شود.این کنفرانس در حوزه های :

مدیریت اجرایی

مدیریت مالی

مدیریت بهره وری و منابع انسانی

مدیریت بازرگانی

حسابداری

علوم بانکی

اقتصاد پول و بانكداري

توسعه اقتصادی و برنامه ريزي

مدیریت بازاریابی

روابط عمومی

آمار

علوم اقتصادی

علوم بازرگانی

مدیریت بانكداري

مديريت دولتي

ریاضی

حقوق

مهندسي رایانه

مهندسیit

مدیریت صنعتی

مهندسی صنایع 

بيمه 

مديريت صنعتي

مهندسي صنايع

نرم افزار

کامپیوتر

حسابداری و حسابرسی

 

فعالیت می نماید.


در پایان از مسیر سبزی که شما فرهیخته گرامی برای انتقال تجربیات و برسی پژوهشها و دستاوردهای علمی خود توسط اعضای محترم کمیته علمی این همایش انتخاب کرده اید سپاسگذارم.

 

1396/08/18 اطلاعات بیشتر ...

    محورهای اصلی همایش

    طبق اعلام برنامه و اهداف تعیین شده این کنفرانس توسط شورای سیاست گذاری؛ اساتید، پژوهشگران، کارمندان، نخبگان، دانشجویان و فعالان علمی و اقتصادی می توانند مقالات خود را با توجه به محورهای ذیل از طریق همین سایت برای دبیرخانه ارسال نمایند:

     

     

    1) مدیریت (تمامی گرایش ها)   /   2) حسابداری و حسابرسی (تمامی گرایش ها)

    3) علوم اقتصادی (تمامی گرایش ها)   /   4) ریاضی و آمار (تمامی گرایش ها)

    5) بازرگانی و بازاریابی (تمامی گرایش ها)   /   6) حقوق (تمامی گرایش ها)

    7) کامپیوتر (تمامی گرایش ها)   /   8) نرم افزار و آی تی (تمامی گرایش ها)

    9) بانکداری و علوم بانکی (تمامی گرایش ها)   /   10) سایر رشته های مرتبط

     

     

    دبیرخانه همایش

     

    دبیرخانه دائمی نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار

     

    896

     

    آدرس دبیرخانه :

    خراسان رضوی؛ مشهد مقدس؛ بولوار امام خمینی (ره)؛ امام خمینی 74؛ پلاک 64؛ طبقه همکف

     

    تلفن دبیرخانه :

    05138211905

    (ساعات پاسخگویی : همه روزه از ساعت 16 الی 21)

     

    تلفن همراه دبیرخانه :

    09354676005

    (برای تماس اضطراری، پیامک و تلگرام)

     

    ایمیل دبیرخانه : 

     info@mgtconf.ir

     

    تاریخ های مهم همایش

    تاریخ برگزاری کنفرانس: 22 دی ماه 1396

    مهلت ثبت نام کاربر جدید: 21 دی ماه 1396

    مهلت ارسال مقالات: 21 دی ماه 1396

    مهلت ثبت خدمات: 21 دی ماه 1396

    مهلت پرداخت هزینه ها: 21 دی ماه 1396

     

    896

     

     

    امروز : یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶
    شمارش معکوس تا برگزاری جشنواره
    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه

    آمار بازدید سایت
    بازدید امروز :
    29
    بازدید دیروز :
    60
    بازدید کل :
    20944
    برگزار کننده همایش
    تعاونی دانش بنیان کمر آوش
    حامیان علمی همایش
    دانشگاه پیام نور تعاونی دانش بنیان کمر آوش سیویلیکا بانک قرض الحسنه مهر ایران دانشگاه جامع علمی و کاربردی بانک پاسارگاد سیویلیکا (انتشارات بوم سازه) دانشگاه دانشگاه د دانشگاه آزاد اسلامی انجمنمالی اسلامی ایران م دانشگاه  ا سازمان سما انجمن مدیریت کیفی ایرا دانشگاه چ انجمن اقتصاد بانکی ایران سازمان حفاظت محیط زیست بانک شهر انجمن مدیریت کیفی ایران ض انجمن مشاوران مدیریت ایران س ص ا گ
    حامیان مالی همایش
    دانشگاه پیام نور تعاونی دانش بنیان کمر آوش بانک قرض الحسنه مهر ایران دانشگاه جامع علمی و کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سما بانک شهر