دسترسی سریع

2

3

4_2

10_1

8

7

1_1

5_1

9

تاریخ های مهم همایش
تاریخ برگزاری همایش »
1397/03/15
مهلت ارسال مقالات »
1398/03/12
مهلت ثبت خدمات »
1397/03/13
مهلت پرداخت هزینه ها »
1397/03/15
پوستر همایش
Poster
دبیرخانه همایش

 

 

دبیرخانه رسمی دومین کنفرانس بین المللی

مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار


 

نشانی دبیرخانه :

خراسان رضوی؛ مشهد مقدس؛ بولوار امام خمینی (ره)؛

امام خمینی 74؛ پلاک 64؛ طبقه همکف

 

 

تلفن دبیرخانه :

05138211905

(ساعات پاسخگویی : همه روزه از ساعت 16 الی 21)

  

تلفن همراه دبیرخانه :

09354676004

(برای تماس اضطراری، پیامک و تلگرام)

  

ایمیل دبیرخانه : 

 info@mgtconf.ir

 

 

 

حامیان رسانه ای

 

 

favicon

سیویلیکا

(انتشارات بوم سازه)

 

 

 

5b303edbebe5046f05053829d09f56efd

کنفرانس الرت

(پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی ایران)

 

 

 

2ce1725ce2aee7d20e5d95aa4a0e186f4

دارکوب

(اطلاع رسانی رویدادهای ایران و جهان)

 

 

 

07c3c1b69357b7b15f357e30cb8740cfr

انجمن علمی مدیریت دانش ایران

 

 

اخبار سایت

 

به استحضار پژوهشگران محترم میرساند،به مقالات پذیرش شده در همایش، گواهینامه رسمی پذیرش همراه با هولوگرام، مهر رسمی همایش، مهر و لوگو برگزارکننده، کد اصالت مقاله و لوگو حامیان همایش ارائه خواهد شد.

همچنین بهمراه گواهینامه، کتابچه الکترونیک مجموعه مقالات همایش نیز توسط پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول ارسال خواهد شد.

 

 

1397/02/26 اطلاعات بیشتر ...

 

با توجه به برگزاری دوره دوم این همایش و اعتبار بین المللی آن، این همایش در سایت های معتبر ذیل به طور گسترده اطلاع رسانی شده است و مقالات این همایش نیز در این سایت ها منتشر خواهد شد.

برای کسب اطمینان روی سایت های ذیل کلیک کنید

 

favicon

سایت سیویلیکا

 

 

Untitled

سایت کنفرانس الرت

 

 

b_logo

سایت همایش دارکوب

 

 

symposia-fa

سایت همایش های ایران 

 

 

 

photo_2016-07-27_00-57-53_2

پايگاه علمي پژوهشي توسعه و برنامه ريزي روستايي

 

 

SINAPRESS (2)_1

سایت سينا پرس

 

 

9223805a546bf1a62d3365dadb53a6752

سایت آل کنفرانس

 

 

logo

سایت با همایش

 

1397/02/23 اطلاعات بیشتر ...

 

به اطلاع پژوهشگران محترم میرساند مقالات ارسال شده برای دبیرخانه این همایش، جهت بررسی سطح کیفی برای 3 داور معتبر ارسال می شود. پس از جمع بندی نظرات داوران محترم نتیجه نحوه پذیرش یا عدم پذیرش مقالات در پنل شخصی ثبت نام کننده و در منو "ویرایش و وضعیت داوری مقالات" مشخص میگردد.

 

لذا مقالات بر اساس کیفیت بصورت "شفاهی یا سخنرانی" ، "پوستر" ، "چاپ در مجموعه مقالات" و یا "چاپ چکیده در مجموعه مقالات" پذیرش میشود که در هر صورت مقالات پذیرش شده در کتابچه الکترونیک مجموعه مقالات منتشر خواهد شد.

 

لازم به توضیح است نتیجه داوری هر مقاله از زمان دریافت توسط دبیرخانه، حداکثر در مدت 4 روز مشخص میگردد.

1397/02/20 اطلاعات بیشتر ...

 

علومی چون "مدیریت"، "حسابداری"، "اقتصاد" و "بانکداری" نقش پررنگی در توسعه و رفاه زندگی آدمی دارد. اهمیت این علوم بحدی است که حیات جامعه بشری را به خود وابسته کرده است و به جرات میتوان گفت عدم برنامه ریزی صحیح و طراحی نکردن نقشه راه آینده بدون درنظر گرفتن نقش این علوم، هر جامعه ای را به نابودی خواهد کشاند.

 

این علوم وابستگی زیادی به یکدیگر دارند و همواره در ابعاد محلی، ملی، منطقه ای و بین المللی نقش بسزایی در جامعه دارند. از همین رو توجه به این علوم که بصورت علم بین رشته ای نیز گاها مطرح می شوند بایستی همواره در دستور کار ملت ها و دولت ها قرار گیرد. اهمیت این علوم را در این مثال میتوان درک کرد: "برای نابودی یک جامعه نیاز به موشک باران و صرف هزینه های سنگین نیست، کافیست اقتصاد آنرا را ضعیف کنید تا از درون پاشیده شود."

 

یکی از اصلی ترین راه های گسترش این علوم مهم برای جامعه بشری، برگزاری کنفرانس ها و همایش های این چنینی است که ضمن کمک به توسعه و رشد جامعه، باعث کشف شاخه های جدیدی از این علوم خواهد شد.

 

بدیهی ست مدیریت صحیح و حسابداری شفاف در امور اقتصادی و بانکی ما را بسوی توسعه پایدار سوق خواهد داد.

 

1397/02/19 اطلاعات بیشتر ...

 

با توجه به حجم درخواست ها جهت صدور گواهی زود هنگام از طرف پژوهشگران، به اطلاع میرساند با توجه به تمهیدات انجام شده امکان صدور گواهی زودهنگام (خارج از نوبت داوری) بصورت آنلاین فراهم شد.

پژوهشگران عزیزی که به هر علت به گواهی موقت احتیاج دارند، می توانند پس از اطمینان از پذیرش مقاله خود و پرداخت هزینه ثبت نام، گواهی موقت مقاله مورد نظر را از پنل کاربری خود و از منو "ویرایش و وضعیت داوری مقالات" و گزینه "گواهی موقت"همانند تصویر ذیل بصورت فایل PDF دریافت نمایند.

 

mgtconf.ir

1397/02/16 اطلاعات بیشتر ...

بر اساس مصوبه شورای راهبردی همایش، مقالات همایش که توسط تیم داوری و کمیته علمی انتخاب می شوند؛ به چهار صورت سخنرانی، پوستر، چاپ در مجموعه مقالات ارائه خواهند شد. تمامی مقالات پذیرفته شده توسط دبیرخانه در کتابچه الکترونیکی مجموعه مقالات منتشر خواهند شد.

 

لازم به توضیح است در هریک از موضوعات و محورهای کنفرانس سه مقاله بصورت سخنرانی، پذیرش خواهد شد و از این بین یک مقاله با عنوان مقاله "موثر و برتر" ضمن معرفی و چاپ در مجله Textroad Jurnal، جایزه ویژه نقدی همایش را نیز دریافت خواهد کرد.

 

 

1397/02/15 اطلاعات بیشتر ...

 

باعنایت به حضور اساتید برجسته و ارزشمند کشور و حمایت رسمی نهادهای مختلف علمی و اجرایی معتبر از این کنفرانس و همچنین جایگاه بسیار مهم جامعه متعهد علمی دانشگاهی کشور، رعایت اخلاق حرفه ای و اصول اولیه علمی در  تهیه و تدوین مقالات پژوهشگران محترم الزامی می باشد. 

 

 

1397/02/13 اطلاعات بیشتر ...

 

پژوهشگران محترم حتما نکات ذیل را با دقت مطالعه و در صورت مغایرت اطلاعات، نسبت به رفع آن اقدام کنید:

 

1. از صحت اطلاعات شخصی هنگام ثبت نام اطمینان پیدا کنید؛ آدرس پستی، کد پستی، نام گیرنده و شماره تماس بصورت دقیق و خوانا درج گردد.

 

2. جهت ارسال مقاله؛ ابتدا می بایست فرمت مقاله را دانلود کرده و مقاله خود را بر اساس فرمت سایت، تنظیم و ارسال کنید. برای راهنمایی بیشتر می توانید به منو "راهنمای ثبت نام و ارسال مقالات" مراجعه کنید.

 

3. نتیجه داوری مقاله شما بین 3 تا 5 روز مشخص می شود. در صورت تقاضای داوری خارج از نوبت، درخواست خود را از طریق تلگرام برای دبیرخانه با شماره 09354676004  ارسال کنید.

 

4. پژوهشگران محترمی که مقاله ایشان مورد پذیرش نهایی قرار گرفته است، در صورت نیاز به گواهی موقت می توانند از پنل شخصی خود گواهی موقت را دریافت نمایند.

 

5. جهت تکمیل فرآیند ثبت نام، بایستی پس از پذیرش مقاله نسبت به صدور فاکتور و پرداخت وجه ثبت نام اقدام نمایید. لازم بذکر است امکان پرداخت الکترونیکی از سایت همایش وجود دارد. در صورت پرداخت از سایر روش ها، می بایست اطلاعات فیش پرداختی را در پنل خود ثبت کنید.

 

6. آدرس دقیق مکان برگزاری کنفرانس و شروع مراسم به صورت ایمیل و پیامک برای ثبت نام کنندگان حضوری ارسال خواهد شد.

 

7. پژوهشگران گرامی شما می توانید برای رفع ابهامات یا پاسخ سوالات خود به منو "سوالات متداول" مراجعه کنید.

 

 

1397/02/10 اطلاعات بیشتر ...

 

پژوهشگران محترم، شما می توانید برای مشاهده سایت نخستین دوره این کنفرانس به آدرس ذیل مراجعه کنید.

لازم به توضیح است که نخستین دوره این کنفرانس در دیماه 1396 و با شرکت بیش از 130 نفر از مسئولین و اساتید برجسته داخلی و خارجی در مشهد مقدس برگزار گردید.

 

 

 

"نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار" 

 

 

 

 

1397/02/08 اطلاعات بیشتر ...

 

به اطلاع پژوهشگران عزیز میرساند که بر اساس تفاهم نامه منعقد شده فی ما بین پایگاه سیویلیکا (انتشارات بوم سازه) و دبیرخانه همایش؛ تمامی مقالات پذیرفته شده در این همایش در سایت و پایگاه علمی سیویلیکا منتشر خواهد شد.

 

favicon

1397/02/05 اطلاعات بیشتر ...

 

به اطلاع میرساند، در پی توافق دبیرخانه همایش با چند مجله علمی-پژوهشی داخلی و یک ژورنال معتبر ISI بین المللی؛ تعداد 5 مقاله برتر این کنفرانس در رشته های مختلف با هماهنگی نویسندگان در این مجلات به چاپ خواهد رسید.

لازم به توضیح است چاپ مقالات برتر در این مجلات هیچ هزینه ای نخواهد داشت و فقط بر اساس اعتبار و کیفیت مقاله، ترتیب اثر داده خواهد شد.

 

 

1397/02/05 اطلاعات بیشتر ...

به استحضار شرکت کنندگان و ثبت نام کنندگان این همایش میرساند؛ با توجه به همسو بودن محورهای کنفرانس با مسائل روز جامعه در ابعاد ملی و بین المللی و همچنین گستردگی عملکرد این همایش در سطح بین المللی و البته حمایت اساتید و شخصیت های برجسته علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد؛ بسیاری از مراکز و شرکت های علمی، تحقیقاتی و اداری کشور نیز از این همایش حمایت خود را اعلام داشته اند.

 

 همچنین سایر مراکز و شرکت های علمی، تحقیقاتی و اداری کشور علاقمند به همکاری می توانند با دبیرخانه ارتباط برقرار نمایند.

 

 

1397/02/05 اطلاعات بیشتر ...

شروع دومین دوره همایش

پس از برگزاری موفق نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار در سال 1396 که حاصل آن پذیرش و انتشار خیل عظیمی از مقالات مرتبط در حوزه مدیریت ، اقتصاد و حسابداری با رویکرد توسعه پایدار بود، برآن شدیم تا با حرکتی جهادی و با توسل به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در حوزه پژوهش که میفرمایند : اگر ژرف یابی و پژوهش نباشد; نتیجه اش یک جا ایستادن، در جا زدن و با دنیای پیرامون خود به تدریج بیگانه تر شدن است.
دومین دوره این کنفرانس را با همکاری و حمایت دانشگاهها و نهادهای علمی معتبر را با استعانت از خداوند متعال آغاز می نمائیم. در این دوره از همایش مقالات مرتبط با مشکلات و معضلات کنونی کشور بیشتر مد نظر است، لذا همانند دوره گذشته به 3 مقاله برتر پذیرفته شده ،علاوه بر درج در نشریات مهم علمی داخلی یا خارجی جوایز ارزشمندی اعطا خواهد شد. برای راهنمایی در خصوص چگونگی ارسال مقالات به دبیرخانه رسمی همایش بر روی اینجا کلیک کنید.

1396/12/24 اطلاعات بیشتر ...

    محورهای اصلی همایش

    طبق اعلام برنامه و اهداف تعیین شده این کنفرانس توسط شورای سیاست گذاری؛ اساتید، پژوهشگران، کارمندان، نخبگان، دانشجویان و فعالان علمی و اقتصادی می توانند مقالات خود را با توجه به محورهای ذیل از طریق همین سایت برای دبیرخانه ارسال نمایند:

     

     

    1) مدیریت (تمامی گرایش ها)   /   2) حسابداری و حسابرسی (تمامی گرایش ها)

    3) علوم اقتصادی (تمامی گرایش ها)   /   4) ریاضی و آمار (تمامی گرایش ها)

    5) بازرگانی و بازاریابی (تمامی گرایش ها)   /   6) حقوق (تمامی گرایش ها)

    7) کامپیوتر (تمامی گرایش ها)   /   8) نرم افزار و آی تی (تمامی گرایش ها)

    9) بانکداری و علوم بانکی (تمامی گرایش ها)   /   10) سایر رشته های مرتبط

     

     

    دبیرخانه همایش

     

    دبیرخانه دائمی دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار

     

    نشانی دبیرخانه :

    خراسان رضوی؛ مشهد مقدس؛ بولوار امام خمینی (ره)؛ امام خمینی 74؛ پلاک 64؛ طبقه همکف

     

    تلفن تماس:

    05138211905

    (ساعات پاسخگویی : همه روزه از ساعت 16 الی 21)

     

    تلفن همراه دبیرخانه :

    09354676004

    (برای تماس اضطراری، پیامک و تلگرام)

     

    ایمیل دبیرخانه : 

     info@mgtconf.ir

     

    امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
    شمارش معکوس تا برگزاری جشنواره
    ثانیه
    دقیقه
    ساعت
    روز

    آمار بازدید سایت
    بازدید امروز :
    558
    بازدید دیروز :
    553
    بازدید کل :
    33199
    محورهای همایش

     

    1. مدیریت اجرایی
    2. مدیریت مالی
    3. مدیریت بهره وری و منابع انسانی
    4. مدیریت بازرگانی
    5. مدیریت دولتی
    6. مدیریت صنعتی
    7. مدیریت فناوری اطلاعات
    8. مدیریت شهری
    9. مدیریت امور بانکی
    10. MBA
    11. علوم اقتصادی
    12. اقتصاد شهری
    13. اقتصاد بانکی
    14. اقتصاد اسلامی
    15. اقتصاد هنر
    16. اقتصاد محیط زیست
    17. اقتصاد انرژی
    18. برنامه ریزی سیستم های اقتصادی
    19. توسعه اقتصادی و برنامه ريزی
    20. روابط عمومی
    21. آمار ریاضی
    22. آمار محض
    23. آمار زیستی
    24. آمار اقتصادی اجتماعی
    25. بیم سنجی
    26. ریاضی
    27. حسابداری عمومی
    28. حسابداری دولتی
    29. حسابداری محض
    30. حسابرسی
    31. و سایر رشته های مرتبط

     

    برگزار کننده همایش
    تعاونی دانش بنیان کمر آوش
    حامیان علمی همایش
    دانشگاه پیام نور تعاونی دانش بنیان کمر آوش سیویلیکا دانشگاه جامع علمی و کاربردی سیویلیکا (انتشارات بوم سازه) دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سما
    مسئولین همایش

     

     

    دکتر کامران جلیل وند

    (دانش آموخته دانشگاه MIT آمریکا)

    دبیر همایش

     

     

    دکتر سیروس حقیان نجف آباد

    (دانش آموخته دانشگاه علامه طباطبائی)

     دبیر علمی همایش

     

     

    دکتر نگار حسینیان

    (دانش آموخته دانشگاه UTM مالزی/دانشگاه فردوسی مشهد)

    دبیر کمیته داوران همایش

     

     

     

    دکتر اعظم اشراقی

    (دانش آموخته دانشگاه هنگ کنگ)

    دبیر تبلیغات و ارتباطات همایش